Orar: Luni - Vineri 08:00 - 16:00
Telefon: 0359 199 199

Vino alături de noi

să faci parte dintr-o echipă tânără și dinamică, pentru care nu exista obstacole de netrecut.

Open Jobs

Asistent Manager

Pentru că ne ocupăm de administrarea mai multor asociații de proprietari, avem nevoie de o persoană tânără și capabilă care să ne ajute să ținem legătura în permanență cu echipele din teren, cu furnizorii de materii prime și materiale, cu prestatorii de servicii, dar și cu clienții.
Cerințe
Studii:
- liceu;
Aptitudini:
- inteligenta (gandire logica, memorie);
-corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
Atitudini:
- sincer
Responsabilități
  • cunostinte bune operare PC: MSOffice, WORD, EXCEL
  • limba engleza scris/vorbit
  • capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
  • capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
  • capacitate de a respecta termene limita
  • atentie catre detalii
  • placere si abilitate de a invata lucruri noi
  • responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
  • indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
  • preluarea si directionarea apelurilor telefonice
  • primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
  • asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
  • preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
  • redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
  • asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
  • actualizarea bazei de date documente
  • rezervari hotel parteneri externi, etc.
  • elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
  • asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei

Agent Curățenie

Agentul de Curatenie este persoana care, folosind materiale, echipamente si aparate specifice, face curat in spatii, in functie de nevoile clientilor.

Cerințe
-corectitudine,
-seriozitate,
-atitudine principiala in relatiile cu oamenii,
-sinceritate
Responsabilități
- curatenie la intervalele de timp stabilite (zilnic, saptamânal, lunar etc.) in incaperile ce sunt repartizate
- respectarea succesiunii operatiunilor si a etapelor de curatare prestabilite prin instructiunile de lucru
- planificarea activitatii si pregatirea operatiunilor de curatare
- identificarea particularitatilor spatiilor de curatat, astfel incât sa se foloseasca solutii, materiale si echipamente specifice tipului de curatenie si spatiului in care se actioneaza
- verificarea si intretinerea echipamentelor de lucru pentru a le mentine functionale un timp cât mai indelungat
- selectarea utilajelor si produselor ce urmeazã a fi folosite, in corelatie cu natura murdariei si posibilitatea de inlaturare a acesteia
- protejarea suprafetelor de curatat in timpul derularii activitatilor
- cunoasterea si aplicarea normelor de protectie a muncii , normele de prevenire si stingere a incendiilor, normele tehnico-sanitare de mentinere a igienei si starii de sanatate personala
Date de identificare

IMONOVA S.R.L.
Sediu social: str. Aluminei nr. 6, Bl. PB61, ap. 11, Oradea, România
CUI: 29041580, Reg. Com.: J05/1571/2011
IBAN: ING Bank - RO78INGB0000999902622678
Trezoreria Română - RO12TREZ0765069XXX015066


IMONOVA | Copyright © | Toate drepturile rezervate.
Web design realizat de Weblike PRO.
Urmărește-ne