Devenind clientul nostru, beneficiezi de un sistem modern și eficient de administrare al condominiului, prin care ai posibilitatea de a fi la curent cu modul în care sunt gestionați banii asociației și care îți oferă multiple posibilități de plată a contribuției la întreținere.
Contabilitate: preluarea facturilor de la furnizori, repartizarea cheltuielilor și întocmirea listei de plată, întocmirea registrelor financiar – contabile, depunerea declarațiilor fiscale, plata furnizorilor, întreținerea relațiilor cu furnizorii de servicii și utilități.
Casierie: încasarea cotei de contribuție la cheltuielile comune, întocmirea registrului de casă, depunerea banilor la bancă.
Administrare tehnică: inspectarea periodică a clădirii şi a instalaţiilor comune, chemarea echipei de intervenţie pentru remedierea avariilor, urmărirea efectuării în bune condiţii a lucrărilor tehnice prestate de terţi, efectuarea de reparaţii urgente care nu necesită personal calificat, participarea la recepția lucrărilor, etc.
Scopul nostru este să avem personal bine instruit şi atent la detalii, care să presteze servicii la nivelul așteptărilor tale.
Acesta este deja un motiv pentru care să alegi serviciile noastre!
Alt motiv este că utilizăm soluţii și aparatură profesionale, care ne ajută să ținem calitatea la un preț convenabil!
Oferim servicii de curățenie generală și de întreținere, astfel:
Spațiul verde din jurul nostru oferă un ambient plăcut și relaxant, daca este întreținut corespunzător. De multe ori însă, întreținerea poate deveni o povară, mai ales din lipsă de timp. De aceea îți recomandăm să apelezi la serviciile noastre!
Astfel, cu costuri reduse, poți beneficia de o gamă larga de lucrări de întreținere, precum:
IMONOVA S.R.L.
Sediu social: str. Aluminei nr. 6, Bl. PB61, ap. 11, Oradea, România
CUI: 29041580, Reg. Com.: J05/1571/2011
IBAN: ING Bank - RO78INGB0000999902622678
Trezoreria Română - RO12TREZ0765069XXX015066