Devenind clientul nostru, beneficiezi de un sistem modern și eficient de administrare al condominiului, prin care ai posibilitatea de a fi la curent cu modul în care sunt gestionați banii asociației și care îți oferă multiple posibilități de plată a contribuției la întreținere.
Contabilitate: preluarea facturilor de la furnizori, repartizarea cheltuielilor și întocmirea listei de plată, întocmirea registrelor financiar – contabile, depunerea declarațiilor fiscale, plata furnizorilor, întreținerea relațiilor cu furnizorii de servicii și utilități.
Casierie: încasarea cotei de contribuție la cheltuielile comune, întocmirea registrului de casă, depunerea banilor la bancă.
Administrare tehnică: inspectarea periodică a clădirii şi a instalaţiilor comune, chemarea echipei de intervenţie pentru remedierea avariilor, urmărirea efectuării în bune condiţii a lucrărilor tehnice prestate de terţi, efectuarea de reparaţii urgente care nu necesită personal calificat, participarea la recepția lucrărilor, etc.